Verzending
Wat zijn de verzendkosten?
Gratis bezorging in Nederland. Buiten Nederland zijn de kosten € 7,45
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bestellingen worden doorgaans binnen 3-5 werkdagen verwerkt en verzonden.
Vanuit waar worden mijn bestellingen verstuurd?
We werken samen met een print-on-demand orderverwerkingsbedrijf met verwerkingscentra in Breda.
Mijn bestelling zou al moeten zijn aangekomen, maar ik heb het nog steeds niet. Wat moet ik doen?
Voordat je contact opneemt met ons, kun je eerst het volgende doen:
● Controleer de bevestigingsmail van je verzending om te zien of het juiste afleveradres staat vermeld
● Vraag je lokale postkantoor of zij je pakketje hebben
● Bel bij de buren aan in het geval de vervoerder het pakketje bij hun heeft afgeleverd
Als het afleveradres correct is, en het pakketje is niet achtergelaten bij het lokale postkantoor of bij je buren, neem dan contact op met ons via info@yeahshop.nl onder vermelding van je bestelnummer.
Als je een fout hebt ontdekt in het afleveradres, kunnen we je de bestelling opnieuw toesturen, maar houd er rekening mee dat de verzendkosten bij jou in rekening worden gebracht.
Bestellingen
Hoe worden jullie producten gemaakt?
We werken samen met een print-on-demand dropshipper. Ze zijn wereldwijd beschikbaar, dus afhankelijk van waar je bent, wordt je bestelling bedrukt en verzonden vanuit Breda in Nederland.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling wordt verzonden, ontvang je een trackingslink via e-mail. Als je vragen hebt over de tracking of verzending, laat het ons dan weten via info@yeahshop.nl.
Ik heb een verkeerd/beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen?
We vinden het vervelend om te horen dat je een verkeerd/beschadigd product hebt ontvangen. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen, stuur alsjeblieft binnen een week na ontvangst een e-mail naar info@yeahshop.nl met foto’s van het beschadigde item, je bestelnummer en andere details die relevant zijn voor je bestelling. We zullen dan zo spoedig mogelijk naar je terugkomen met een oplossing!
Retourzendingen
Wat is jullie retourbeleid?
We bieden geen teruggaven en inruilmogelijkheden van producten aan, maar als er iets mis is met je bestelling, laat het ons dan weten via info@yeahshop.nl!
Bieden jullie terugbetalingen aan?
Terugbetalingen worden alleen aangeboden aan klanten die een verkeerd of beschadigd item hebben ontvangen. Als één van deze situaties het geval is, neem contact met ons op via info@yeahshop.nl met foto’s van het verkeerde/beschadigde item en we zullen ernaar kijken voor je.
Kan ik een item inruilen voor een andere maat/kleur?
Momenteel bieden we geen inruilmogelijkheden aan. Als je niet zeker bent welke maat beter zou passen, kijk dan naar onze maatgids—je vindt deze voor elk item in onze shop in de desbetreffende productbeschrijving. Hoewel het zelden voorkomt, is het mogelijk dat een item die je hebt besteld verkeer gelabeld is. Als dat het geval is, laat het ons dan binnen een week na ontvangst weten via info@yeahshop.nl. Noem in de e-mail je bestelnummer en voeg foto’s toe van het verkeerd gelabelde item, en we zullen je een nieuwe toesturen, of je terugbetalen.